Smart billetsalg
Hos Navipartner finder man alt inden for styring af virksomheders salg, lagerbeholdning, bogholderi og økonomi. Fordelen ved at have een udbyder til det hele er, at man har et sted, hvorfra løsningen faktureres og ét sted, hvor man skal henvende sig, hvis man har spørgsmål til sin løsning. Det er ikke alene tidsoptimerende, det er også langt mere trygt, da man ved, hvor man skal henvende sig hver gang.
Men Navipartner tilbyder nu også sine kunder en ny løsning, som består af, hvad man kalder et omnichannel billetsystem. Et omnichannel billetsystem, er et system, i dette tilfælde fra NP Entertainment, hvor alt salg af billetter såvel som eksempelvis medlemskort, fortages gennem en automatiseret proces fra sælger til køber. Det kan eksempelvis være, at man er en virksomhed, der forhandler billetter, som det gør sig gældende fra Tivoli Friheden i Århus, eller det kan være et træningscenter, der tilbyder sine kunder at købe medlemskaber og dertilhørende medlemskort. Det smarte ved løsningen er, at alt data fra salg af billetterne samles i Microsoft Dynamics 365 Business Central, og dette gør, at man nemt og hurtigt kan få et overblik over salg, antal medlemmer og meget meget mere. Uanset om man køre løsningen 100 % online, eller om dele af løsnigen også kører offline, vil antallet af eksempelvis billetter til salg altid være opdateret. Det vil sige, at man som virksomhed, såvel som kunde, aldrig risikerer, at der står et forkert antal billetter til salg i forhold til, hvad det realiserede antal er.
Med de smarte billetsystemer med navipartner kan man som kunde sammensætte sin løsning, således den passer til netop det behov, man har. Det kan man fordi, at løsningen bygger på moduler, så man kan til- og fravælge de moduler, man enten har brug for, eller som man ikke har brug for. Man behøver således ikke betale for mere, end det man bruger.